Gå ner i vikt snabbt – men hållbart!

Som du kanske redan har räknat ut ska den här bloggen och hemsidan handla om viktminskning, kropp, själ, wellness, träning och kost och en hel del annat som är min personlig intressen. Kanske har du dimpt ner här för att du har en önskan om att gå ner i vikt snabbt. Att gå ner i vikt snabbt är ju förstås en definitionsfråga – sålunda vad som menas med att, dels gå ner i vikt, dels gå ner snabbt. För min egen del är alltid kvalitet överordnad kvantitet, och jag ser ingen mening med att gå ner i vikt snabbt om det inte är en viktminskning som håller på sikt. Jag hoppas även du håller med om detta resonemang och har det i åtanke när du läser om mina råd och rön!

Kommentera

